Påsken är över!


Nu är äntligen påsken över, om man får säga så! Har inte gjort annat än att ätit en massa skräp.
Länge sen jag skrev nu. Har verkligen haft fullt upp.

I fredags var vi hemma hos Poyan och Malin. Vi spelade lite monopol och hade det trevligt. Poyan vann som vanligt. Men nästa gång ska jag allt vinna.

I Lördags var vi i Hulta och åt lite påskmat med Martins alla släktingar. Trevligt och god mat. Fikat åt vi till och med ute i det fina vädret. Helt underbart. Vi åkte där i från runt 5, raka vägen till min mamma för att lämna av Lukas. Själva tog vi oss lite cider. Jag var hemma hos Fia med Emelie, Cicci och Emma.e. Var även fler folk där. Det var sisådär trevligt, ganska stelt om jag får säga det själv. Sen blev det Harrys då kön till Statt var på tok för lång, så efter 40 minuter tröttnade vi på att stå där och glo. Väl inne på Harrys var det kul. Mycket dans blev det!

I Söndags slappade vi hemma hos min mamma hela dagen. Hon fortsatte ta hand om Lukas fast vi var där. Hur skönt som helst. Att sova hos mormor hade såklart gått hur bra som helst.

Nu har vi nyss kommit hem ifrån vingåker. På dit vägen plockad vi upp Moa och Tim som följde med ut. Verkligen hur kul som helst. Var hundra gånger roligare när dem var med. Där har vi ätit en massa påskmat och ätit god efterätt. Lukas har varit på väldigt dåligt humör hela dagen. Hoppas verkligen inte att han är påväg att bli sjuk igen!!!

Ikväll hoppas jag på lite Håkans bar med Emelie..





Tjing!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hihi älska den understa bilden - snacka om LYCKA!



Kram

2010-04-07 @ 12:02:31
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0