Röjdag!


Här är vi uppe med tuppen i vanlig ordning. Lukas slog upp sina blå runt omkring 5.30.  Martin har sovmorgon idag, och ska väckas 8.30. Klockan 09.00 ska vi vara nere vid kollonilotten för att ha röjdag. Mindre kul tycker jag, men kommer man inte dit får man betala en slant. Jag tycker ju personligen att man ska få gå dit och fixa när man själv vill. Lukas är i vilket fall på gott humör så förmiddagen där ska nog bli bra i vilket fall.

Igår kväll var Poyan och Malin här. Det blev pizza och monopol som alltid. Och känns som att jag inte ens behöver nämna att Poyan vann som vanligt. 4:e gången i rad. Suck! Nästa gång ska vi ta honom! I vilket fall var kvällen trevlg som alltid. Barnen lekte och skulle som alltid ha exakt precis samma leksak :) nu för tiden kan man inte annat än att skratta åt dem små liven. Lukas fick vändra rumpstumpen också, vilket resulterade i 4 olyckor :/

Nu ska jag och mitt busfrö till son (som promt ska stå up i soffan fast han inte får) äta lite frukost innan det är dags att sätta på sig arbetshandskarna.





Två söta busungar som inte vill vara med på bild tillsammans.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0