Snöyra


Äntligen verkar det som att snöyran början lugna ner sig. Nu kanske man kan sticka näsan utanför dörren utan att bli blöt?

Jag har nyss ätit min första potion med dietsoppan. Hör och häpna, den var riktigt god! Men som Martin sa " efter att ha ätit den i 7 dagar är den nog inte lika smarrig" och visst kommer det blir så. Men kan gissa på att även om jag åt pizza i 7 dagar skulle jag vara trött på det också! :) Frukosten i morse bestod av melon och två madariner. Kanske inte så spännande.

Jag har jobbat nu i någon timme, ska traska ner på stan nu för att skicka iväg lite beställningar. Ska även ringa veterinären för att höra hur det är med vår lilla tjockismisse.

Sen är det ju snart dags att hämta hem busungen. Vet inte om jag och Emelie skulle ner på staden sen efter kl 4 för att shoppa loss lite på H&M nu när medlemar har 10% rabatt på hela köpet. Kanske vore något? Behöver ju ha kläder till både mig och Lukas till Poyan och Malins bröllop som är väldigt snart.

Nu gick jag!



Här kommer som vanligt en bild som inte har någonting med inlägget att göra. Men tycker ett inlägg ser mycket roligare ut om det finns en bild med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0