Soppdiet?


Ja tack!

Okej, jag ska vara ärlig, det varken ser gott ut eller luktar gott. Jag har två stora kastruller med denna soppa i på spisen i detta nu. Den här soppan, som mestadels innehåller grönsaker ska få en knubbsäl som mig att rasa i vikt. Om jag äter den i en vecka vill säga. Så alltså: Bara soppan, grönsaker, frukt och lite kött ska få mig att tappa 4-8 kilo på en vecka. Men då gäller det att hålla sig till "schemat" och inte fuska. Ska bli spännande och se om jag klarar av den här utmaningen.

Nog om soppan, den kommer jag ju få tänka på i en hel vecka!

Idag har jag jobbat, men inte mycket alls. Någon timme sådär, lagom! Sen har vi hunnit storhandla på coop, jag har köpt mig en ny telefon, en rosa Samsung touchmobil (bild nedanför) sen har även Emelie kommit över på lite fika och skvaller, och det kan man ju inte få för mycket av!

Här hemma har det städats, tvättats, diskatsx3, lagats mat, badat lillemannen. Och där emellan har det varit mys och lek med Lukas såklart.

Nu väntar jag på att soppan ska koka klart, sen blir det filmmys med en mango eller två!

Härligt att äntligen ha en mobil som fungerar!


Nu: Mot soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0