Tröttmössan


Nu har äntligen den lugna kvällen börjat. Lillemannen ligger nerbäddad och sussar sött med sin älskade snutte. Själv sitter jag och snokar runt lite på olika bloggar, alltid lika spännade och se vad andra sysslar med om dagarna.

Mötet med revisorn idag gick bra, men nu förstår man verkligen hur mycket det är som man ska göra för att det ska gå rätt till. Det skulle jag aldrig klara av själv! Mötet tog över 1½ timme, efter det blev det kycklinsallad och en latte med Emelie på stan. Tog sen en tur till Åkes skor och köpte dem fina stövlarna som jag nämde i tidigare inlägg. Sen var klockan "hämta Lukas". Han var på mindre bra humör idag, mest gnällig och klängig. Men vi tog i alla fall cykeln bort till min mamma. Där blev det lite mat, och efterrätt!! Lukas som aldrig brukar få en massa godsaker blev gensast erbjuden både det ena och det andra. Och det tackade ju inte han nej till direkt.

Nu verkar det som att det ska bli en promenad med Emma. Satt just och tänkte på att jag ville ut och röra på fläsket, och så frågade hon :) Gud så skönt!


Finaste lillemannan....


Kommentarer
Postat av: Linnea - Mamma till Freja

Sv: Åh, vad roligt för dem små med en sandlåda. Har ni lotten där borta vid typ... ja, nu vet jag inte vad det heter =P

2010-04-14 @ 20:12:39
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0