Vårpromenad


Nu förtiden om kvällarna när det är lite ljusare uta brukar vi klä på oss och traska ut. Vi brukar inte göra något speciellt, bara gå ut och gå omkring :) det är var Lukas gillar att göra, han går såklart själv. Allt är väldigt spännade att titta, peta och kanske till och med smaka på. Allra helst vill han gå mitt i vägen, men det går ju inte. Annars är alla cyklar som vi passerar väldigt spännade att titta och ta på.

I dag har Lukas haft sin morfar på besök, han kom hit efter jobbet och drack lite kaffe. Lukas tycker att han är väldigt rolig och var framme hos honom flera gånger och ville busa, kul att se tycker såklart jag. När han skulle hem ville Lukas följa med, han hämtade sina skor och skulle genast sätta på dem. Sötunge!

Ikväll är en sådan där tråkig kväll. Inget br på tv och inget alls att göra. Men imorgon står det visst något intressant på schemet, men vad det är, det vet inte jag. Martin ska dra iväg mig på något skoj verkar det som. Spännande!





Tjoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0