Vilket vårväder!


Vädret idag är ju helt fantastiskt, vad glad och lycklig man blir när man tittar ut, och ännu mer när man är ute!
Jag har jobbat idag på förmiddagen, stressigt och massor att göra. Dagis har planeringsdag idag, så idag får vi turas om att vara hemma med lillemannen. Martin är med andra ord iväg och jobbar nu.

Så fort lillemannen har vaknat efter sin middagslur ska vi ta cykeln och trampa iväg till Hallandsgatan, där bor mor/mormor. Där hoppas vi på lite bus och kanske till och med middag. Om inte annat så är vi nöjda med att få ha tagit årets första cykeltur :) hoppas att Lukas tycker om det lika mycket som han gjorde förra året.

Ikväll hoppas jag att min kära vän Emma Eriksson kommer över på en kopp tea eller två. Jag vill ha Håkans bar sällskap, så hon får helt enkelt se till att komma hit! Emelie, som jag också mer än gärna vill träffa jobbar ikväll. Hur tråkigt för mig som helst. Känns som evigeheter sen vi träffades och gjorde det ordentligt! I morgon SKA vi ses!




Nu gick jag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Klart att vi SKA ses imorgon Johanna..;) Alldeles för lång tid har gått..:(

2010-04-12 @ 16:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0