Vrider och vänder


Inatt har jag sovit hur dåligt som helst. Det känns som jag varit vaken hela natten, fast jag såklart sovit också. Tyckt mig se Jeenge, höra honom kraffsa på balkongdörren. Så skum känsla och det går kalla kårar genom mig. Lukas ville gå upp 4.45, precis när jag började komma till ro.

Cyklat och lämnat lillemannen på dagis som prevcis som han brukar sprang glatt till sin dagisavdelning. Själv sitter jag på kontoret, har nästan ingenting att göra. Ska strax cykla iväg och skicka lite paket.

Vad som mer står på schemat idag är färgning av hår hos frissan, ska även träna ikväll- är på tok för länge sedan jag gjorde det. Och eftersom jag inte klarar av bantningsdieter får det bli träning.

Nu ska jag jobba vidare!

Kommentarer
Postat av: Linnea - Mamma till Freja

Vad ska du träna?

2010-04-26 @ 08:55:02
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/
Postat av: Linnea - Mamma till Freja

Sv: Okej, jag ska också till Friskis ikväll. Ska köra ett baspass 18.30 =P

2010-04-26 @ 11:15:13
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0