Bankbesök


Idag ska jag & Martin på möte på banken för att prata om lån. Sist vi gjorde det, förra våren, gick det inte så bra. Nu har vi inkomster båda två så hoppas att det ska gå bättre denna gång. Vore helt underbart att kunna flytta till ett litet hus, ha en grösplätt och ja, bara ha något eget! SÅ håll tummarna för oss idag kära vänner!

Så var det helg igen, tiden går någon så otroligt fort. Det är ju både bra och dåligt! Just nu känns det bra! I kväll ska kanske jag & Martin på bio, det beror lite på om det går någon bra.

Nu ska jag jobba lite sen hem för lite lunch!






Kommentarer
Postat av: Emelie

haha, han är ju så otroligt söt eran nya lille bebis...;)

2010-02-19 @ 12:09:52
Postat av: Johanna

Ja visst är han Emelie :) Du kan få adoptera honom!

2010-02-19 @ 18:40:29
Postat av: Emelie

Åh vad snällt, när kan jag hämta honom då? ;)

2010-02-19 @ 19:14:12
Postat av: Johanna

Han är din när du vill! ;) Nejdå, jag tar tillbaka det. Älskar ju min lilla bebis!

2010-02-19 @ 21:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0