Bra prylar


Sitter och kikar lite på lite olika prylar som jag kan tänkas mig köpa och sälja. Mycket finns det!

Denna funderar jag på att själv köpa till Lukas. Perfekt att bara stoppa in i munnen och vips så vet man om lillen har feber eller inte. Den är CE-märkt och godkännd.

Nämligen en smart napp-temp. Fast jag ska nog köpa en blå :)

Napp-temp 149 kr.


När jag var gravid med Lukas så lånade jag en angelsound av Poyan och Malin. En väldigt rolig pryl att använda för att lyssna på bebisens hjärtljud redan från graviditetsvecka 12. Nästa gång jag har en knodd i magen ska det nog inhandlas en sådan.



Angelsound 399 kr.




Nu ska jag kika vdare, för mer finns det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0