Chefen!


Idag har jag varit hemma större delen av dagen då Martin varit på möte inför sitt kommande jobb. Jag och Lukas har i vanlig ordning lekt och busat en massa, och jag ska säga er, han är en riktigt liten chef denna lilla kille! Allt ska vara som han vill, man ska göra som han tycker och det är inte tu tal om att göra någonting ensam inte. Mamma SKA vara med hela tiden! Oftast gör det inget, fär självklart vill jag leka med min buse! Men ibland behöver man få pusta ut lite och göra någon vuxengrej, typ diska... :)




Sen har vi även hunnit med att storhandla idag, köpt en micro till mitt kontor (slut på utemat nästan varje dag!!) sen kom Emelie förbi en sväng på fika. Jag bakade kokosrutor precis när hon kom så det bjöds på nybakat fika minsann. Nu på kvällen har vi varit över en sväng till min farfar. Mer än så blir det inte idag. Jag planerar att ligga i soffan större delen av kvällen. Sen hoppas jag vid min gud att Lukas sover bra inatt!

Allt för nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0