Gratta Mormor


Idag fyller min Mamma 43 år. Vi ska dit och gratta henne och få lite tårta och det är ju alltid gott. Grattis till henne!

Lukas är hänging efter 1-årssprutan som han fick igår. Han är varm och febrig och allmänr gnällig idag. Han vägrade att äta maten så det fick bli lite nyponsoppa istället och sen sängen för e eftermiddagslur. Hoppas att han känner sig piggare när han vaknar!

Nu när de flesta vet att jag är gravid igen så kan jag ju även skriva om det här också. Ska bli så spännade att gå igenom en graviditet igen. Kommer den se likadan ut? Kommer jag må illa osv. Just nu känner jag inte av någonting. Peppar, peppar.... Men ska somsagt bli jättespännade att se. Och sen är det ju så fint med gravidmage också, och mysigt. Men det dröjer allt innan den börjar synas.

Nu ska jag jobba lite och sen är det dags för kalas!



Kommentarer
Postat av: Alec

Oj de va nåt jag inte visste =) men grattis, vad kul =)

2010-02-12 @ 17:25:17
Postat av: Alec

Oj de va nåt jag inte visste om =) va kul, grattis =)

när ska du ha?

2010-02-12 @ 17:27:32
Postat av: Johanna

:) i början på Oktober. Så det är en bra stund kvar!

2010-02-13 @ 12:32:17
URL: http://johannanmokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0