Händelserik eftermiddag!


Full rulle har det varit i eftermiddag som dem alla andra flesta dagarna. Jag kom hem ifrpn jobbet mitt runt klockan 3 och vid halv 4 kom Mia och Julia hit för lite bus. Lukas var på sitt sura humör och ville absolut inte dela med sig med sina leksaker, absolut inte! Tillslut höll väl småttingarna sams ganska bra. Vi lekte lite och avslutade med lite fika. Lukas fick också en försenad födelsedagspresent av dem. En stapelclown från BRIO, bra grejer! Han älskar den och är hur duktig som helst på att använda den rätt.




Sen blev det middag för oss. Vi testade ett recept från tastleline, kryddig korvgryta med potatis till. Väldigt gott var det! Sen fick vi ett ryck att klippa Lukas. Hans hår har verkligen sett förfärligt ut :) som en enda stor kaluffs! Så vi tog fram trimmern :) han tyckte att det var askul och bara satt och flinade. Nu undrar han vart hans hår har tagit vägen. Han blev i alla fall jättesöt! Nu är det slut på att ha morgonfrisyr hela dagarna minsann.




Lukas avslutade kvällen med ett dopp i bakaret, vilket är hur kul som helst det också. Han vill helst inte slita sig därifrån när det är dags att stiga upp. Jag är hur uttråkad som helst ikväll och trött också för den delen. Så nu har jag kommit fram till att jag ska kika på en film, bröllopsfotografen, någon svensk film som tydligen ska vara bra. Hoppas på det, annars kommer jag somna i soffan.

I morgon hoppas jag på att jag och Lukas ska träffa Emelie och hennes systers son Ceasar för lite bus och lek! Annars är det väl jobb i vanlig ordning som gäller :)

Ha det!


Kommentarer
Postat av: Mia

Vilka fina bilder:) Hoppas filmen är bra, jag har aldrig sett den men har också hört att den ska vara bra, du kan väl säga om den är värd att se :) i så fall ska jag också kika på den nån dag. Tack igen för idag! Alltid lika kul att träffa dig och sötaste Lukas! KRAM!

2010-02-24 @ 20:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0