Husvisningar


Igår kväll fick vi ett ryck och ville gå på bio, jag och Martin. Vi ringde Lukas farmor och farfar som mer än gärna kom för att vara barnvakt åt lilla busungen. Han var precis tokig när dem kom, i eld och lågar. Han älskar verkligen speciellt sin farfar. Han sprang omkring och busade och sova var det inte tal om. Vi gick i alla fall hemmifrån runt kl sju och då var han vaken än. Vi käkade lite pizza och var bara vi för en gångs skull. Sen lite bio på det. Den var inte alls som vi hade trott att den skulle vara. Det verkar som att det var mer en ungdomsfilm :) men det var mysigt i alla fall. Lukas hade somnat lite efter åtta och sov gott när vi kom hem.

När vi väl skulle sova ser och här vi att det kommer ett stort flyttlass fullproppat med både möbler och kartonger. Nya grannar! Dem kände alltså för att börja flytta in klockan ELVA på kvällen! Vi har ju vårat sovrum precis vägg i vägg med trappuppgången så det var allt förutom tyst kan jag säga. Detta tyckte inte vi var acceptabelt och ringde till störningsjouren. Så dem kom och sa till dem men de fortsatte i alla fall. Suck! Klockan ett på natten var de klara! Då fick vi äntligen sova!

Idag är vi i vanlig ordning i Hulta för lite lunch och bara umgås. Lukas sover just nu och Martin är ute och skottar hustak. Själv sitter jag här :) När vi kom förut så visade svärfar oss ett radhus som han hade hittat på nätet som var till salu. Jag fastande såklart direkt, och kan flytta på stört :) det var så öppet och fräscht tycker jag. Vi ska i alla fall och titta när det är visning så får vi se sen. Kika ni och säg vad ni tycker:

http://www.svenskfast.se/Templates/ObjectView.aspx?objectid=3GRAQG2ED3TR73JT


Ja, det är väl ungefär det som har hänt än så länge i helgen. Nu ska jag vara lite social med mina svärföräldrar!



En liten bebis-Martin.

Kommentarer
Postat av: Elin

Verkligen tummen upp för radhuset, hur fint som helst!!

2010-02-28 @ 15:20:32
Postat av: Linnea Bergsten

Nya grannar? I vilklen lägenhet då? Jag måste ha sovit som en stock i natt som missade det =P

2010-02-28 @ 20:07:59
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/
Postat av: Linnea Bergsten

Sv: Fan vad jobbigt. Jag förstod att dom inte var svenska. =P

2010-02-28 @ 23:34:34
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/
Postat av: Emelie

Riktigt fin lya Johanna, vill dock inte att ni flyttar..;)

2010-03-01 @ 09:37:56
URL: http://emeliesophieperbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0