Jag är inte där....


Jag ljög visst sist jag skrev, jag skulle ju uppdatera dagen efter men det blev dåligt med det!

Nya kontoret, elle ja, nya och nya, är i alla fall jättebra. Jag trivs här, jag är själv och det är lugnt och tyst.

Idag är det äntligen Fredag. Ikväll blir det myspys med älsklingen hemma i soffan framför något bra på tv. Något gott till det blir det nog också, men inte godis utan kanske en god fruktsallad?

Martin har gått och blivit en riktigt hemmapappa. Han är en så underbar pappa! Hela denna vecka har det varit ny äventyr varje dag. Badhuset eller öppna förskolan. Lukas är lyckligt lottad!
Jag blir allt lite avundsjuk, jag vill också bada och busa med Lukas på öppna förskolan. Men jag får dra in pengar istället :) spara till det där efterlängtade huset!







Stackars den som inte bryr sig, 
stackars dom som aldrig tyr sig till andra än sig själva...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ni är båda jätte bra föräldrar Johanna.. Lukas har de bra som har så bra päron..;)

2010-02-05 @ 15:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0