Jatack!


Är det fettisdagen så är det... Tycker Pappa i alla fall!!! :) Martin ska alltid skämma bort vårat lilla busfrö med godsaker när jag inte är med. Idag fick det bli en EGEN hemmagjord semla som farmor och farfar gjort! Bjuder på ett par bilder på honom när han upptäcker att semla är väldigt gott!





"Det här var ju en rikitig smakupplevelse!!"



" Mmmm Farfar, du måste bjuda mig på semla nästa Tisdag också"



Dagen på jobbet med Alexander gick som jag hade trott jättebra. Han var snäll och skötte sig alla tiders! Gick och lämnade honom hos min mor sen som var hos frissan. Passade då även på att boka en klipp/färgtid nästa tisdag. Förändring ska det bli!

I eftermiddag gick jag och Lukas hem till grannen Emelie för att fika lite nybakt. Muffins med gotta i bjöds det på. Bullarna hon höll på att baka var ju dessvärre inte klara. Vi tackar och bugar för det goda fikat i alla fall, och sen är det ju alltid väldigt trevligt att umgås med Emelie också!

Nu sover lillskrutten och vi ska lata oss i soffan framför en film. Blir Butterflyefect 2 eller 3 idag. 1:an är grymt bra! Den kan jag rekomendera starkt! :)

Nu gick jag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken osis du hade Johanna som missade mina goda bullar..;) Alltid roligt att umgås med dig också ska du veta.. Är glad att vi har blivit så bra vänner, de trodde man inte förr eller vad säger du Johanna?När vi var i Bulgarien var vi ju inte så värst snälla mot varandra precis..:) haha

2010-02-23 @ 20:01:14
Postat av: Johanna

sv: Haha, nej det kunde man ju inte tro! Men i Bulgarien var du en riktig surtant! ;) haha! Det var ju inte jag om man säger så! Är också väldigt glad över att vi funnit varandra!

2010-02-23 @ 20:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0