Kärlek






Nu efter all brödbakning och bus på morgonen sover lilla hjärtat. Han var helt slut stackarn. Efter att vi väckt Martin vid halv 10 traskade vi ner på stan en sväng. Föst gick vi till Busbjörnen och kikade, och där har det hänt grejer må jag säga! Jättefint verkligen, och massor av saker som jag vill köpa, både leksaker och kläder. Vi kommer att stå och trampa utanför dörren vid invigningen :) Lukas trivdes som fisken i vattnet där, han sprang omkring i sina mokkasiner och var helt lyrisk av alla leksaker.

Sen gick vi och hämtade våra förlovningsringar som äntligen har kommit! Jättefint med gravieringen var det. Så nu sitter dem där de hör hemma :) sen kikade vi även lite på bokrean med hittade ingenting vi ville ha.

Vad som händer mer idag vet vi inte alls. Vi brukar ju vanligtvis vara hos Poyan och Malin på lördagar med lillskruttan där har fått vattkoppor och några sådana vill vi inte ha nu när Lukas börjar på dagis på Tisdag.

Nu ska jag allt ta och vila mitt huvud ett tag framför tvn.

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0