Leka?


Idag var Martin snäll och lät mig sova till halv 9. Vilket lyx för en trött mamma. Sen käkade vi lite fruskost, sen begav jag och Lukas oss till Emelie. Hennes systers son skulle komma på besök. Perfekt för lite bus tänkte vi.
Jag tror inte att Lukas direkt har kommit i den där "leka med andra barn åldern" så han fixade och trixade mest för sig själv medan Emelies systers son var lite blyg och ville mest vara hos sin moster. Han är 2 år så det skiljer ju 1 år mellan dem, men det kunde man faktiskt inte tro rent storleksmässigt :) inte alls stor skillnad. Men annars märktes det då han kunde prata och sådär.

Sen gick vi i alla fall hem och åt lunch och nu ska jag jobba på eftermiddagen. Det verkar ha kommit in många beställningar idag så jag har nog att göra ett tag :)

Uppdaterar nog mer ikväll. Bjuder på ett par bilder på Lukas och sin "kompis", Emelie hamnade visst också med på några bilder! :)








Jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0