Lekbesök


Idag är det åter igen en sån där lugn och tyst dag på kontoret. Vart har alla kunder tagit vägen? :)

Nu vid lunch ska jag med min kära mamma ner på stan när hon ska shoppa lite för sina pressentkort som hon fick när hon fyllde år. Sen hoppas jag på att vi käkar lite lunch också för jag är väldigt hungrig!

Senare i eftermiddag kommer Mia och hennes dotter Julia hem till oss på besök. Ska bli kul och se om Lukas vill leka med henne. Hon är ju 3 år i sommar så det är lite åldersskillnad, men det ska nog gå bra! Mer än så händer det inte idag. Kvällen ska jag väl spendera framför datorn i min ensamhet eller något. Martin har "spelkväll" ikväll så han sitter fastklistrad framför sin dator hela kvällen lång. Passar faktiskt bra just ikväll för jag ska sätta mig och framkalla lite förstoringar. Fujudirekt har ju halva priset på förstoringar denna vecka så det gäller att passa på!

Nu ska jag faktisk ta och ha en liten tävling här på bloggen. Mest för skojs skull. Håll koll på nästa inlägg! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0