Liten blir STOR!


Nu är det snart dags! Min lilla bebis har blivit stor, han ska börja på dagis! Närmare bestämt den 1 mars. Uuh, det är blandade känslor. Kommer vara jobbigt att lämna honom till männiksor som jag inte känner, men samtidigt är jag säker på att det kommer gå bra för honom. Han gillar andra barn och är inte speciellt blyg heller.

Känns bara så konstigt att han har blivit så stor, min lilla bebis. Känns ju som igår han kom till oss. Så är det nog för alla föräldrar. Vad jag därimot inte kan hålla med om är att tiden går FÖR fort, jag tycker egentligen bara att det är kul. Han växer och utvecklas och blir bara roligare och roligare.



Min lillskrutt 2 månader..

Kommentarer
Postat av: Linnea Bergsten

Sv: Det passar hos bäst på söndag.

2010-02-17 @ 18:38:50
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0