Sjuk?


Sitter här hemma och känner mig inte på topp! Jag har sen igår kännt mig sjuk på något konstigt sätt. Huvundet värker, allt snurrar och jag känner mig allmänt trött. Inte alls kul faktiskt, speciellt inte när man har en son som vill starta dagen redan 5.30.

Kvällen igår var i alla fall Emelie här. Vi käkade lite tacos och tittade först på filmen "bröllopsfotografen", den var faktiskt riktigt dålig. Förstår inte hur den kan ha fått så bra kritik?! Sen avslutade vi kvällen med serien Solsidan. Både jag och Emelie var trött igår kväll tror jag och jag somnade dirket när hon gick hem. Sov skönt när jag sen vaknar upp mitt i natten av att någon bankar som en tok på fönstret- MARTIN! Han var full och glad, och det var inte jag! Sen hade jag jättevårt att somna om såklart, men han låg brevid mig och snarkade som ett annat fyllo! Inte rolig natt med andra ord...

Och sen ville somsagt min lilla älskling Lukas vakna 5.30. Det är ett under att jag ens kan sitta här för han vill bara vara med mig :) just nu var det dock godkännt att sitta och titta i en bok själv en stund. Nu ska vi nog ta oss ett bad i badkaret. Undrar om grannarna uppskattar det såhär dags? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0