"Vill vara med min syster"

Idag är det en riktigt lugn dag på kontoret mitt. Inte många beställningar, telefonen är tyst. Vad ska jag göra? Idag har jag turen att få ha sällskap här på mitt tysta kontor. Min vilda och tokiga 8-åring till bror kommer på besök i 2 timmar. Min mamma ska på ett frisörbesök och vågar inte lämna "lillen" hemma själv.

" Han kommer att vara så tyst och snäll, inte störa dig, bara sitta snällt och rita " min mammas kommentar om hur det kommer att gå att ha honom här. I ett rum på 15 kvadrat med ett skrivbord, två stolar och en hylla. Det ska bli intressant! Men vad gör det en dag som denna? Jag kan behöva lite energi, han kanske kan dela med sig av all sin? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0