Bebis


sitter här hemma i min ensamhet medan mina killar är ute i Hulta och myser. Jag har jobbat och sedan haft Emelie och Emma på lite fika. Nu sitter jag och framkallar alla dessa kort som jag hållt på med i en evighet. Satt nu nyligen och tittade igenom alla bilder på Lukas då han var mer bebis, nu är han ju mer ett litet barn :) och oj vad man saknar den där bebistiden, så mysigt! Jag vill nog allt ha en till inom en snar framtid!



Lukas 3 månader, sötast!




Snart kommer väl förhoppningsvis mina killar hem, då ska vi ner på stan för att kika på mitt blivande kontor :) från och med nästa vecka "bor" inte Lasershop hemma i vårat kök! Ska bli så skönt, och kul att ha ett jobb att GÅ till!

Vi ska även ha lilla Linnéa någon timme då Poyan och Malin ska fixa med lite annat. Så då lär det väl bli lite dragkamp om leksaker här hemma, och en och annan tår! :) sötungar!

Hur fort vill ni ha bebis nr 2?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Där ser man, du gav upp tillslut? ;)(En till inom en snar framtid)

2010-01-28 @ 17:54:17
Postat av: Johanna

hehe, ja klart att man blir sugen! De är ju så goa när dom är små bebisar!!

2010-01-28 @ 18:21:27
URL: http://johannanmokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0