Björnen sover...


Idag har Martin fått lite sovmorgon här hemma. Det verkar som att han beslutat att ta en rejäl sovmorgon minsann. det unnar jag honom, inte lätt att vara en trött förälder inte!

Igår kväll var vi sugna på att gå på "Avatar" på bio. Hittade ingen barnvakt så vi väntade oss en hemmakväll. Men sen ringde Dessan till mig och sa att hon och hennes kompis Linus kunde ställa upp om vi ville, klappat och klart! Bion började halv 9, och var 2 timmar och 40 min lång, gäsp! Poyan och Malin var också med och var sen snälla och skjusade hem oss! Här hemma hade det gått bra, med undantag att lillherren minsann hade vaknat och varit vaken i 20 minuter och det dög bara att vara i Dessans famn när hon vandrade omkring. Det händer väldigt sällan att han vaknar sådär! Dessan verkar ju ha klarat av det galant i alla fall! :) Stort tack till er!

Ikväll blir der Robinsson och snabbmat hos Poyan och Malin. Vad som händer och sker under dagen vet jag inte. Kallt är det i alla fall, just nu -22! Brrrr.

Vad ska ni hitta på i helgen?




Dessan och min-Lukas. Här var inte så tung att bära på du Dessan! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja där var han lite mindre :) men det gick bra denna gång också! kul var det också :)

2010-01-12 @ 22:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0