En härlig dag i vårat vinterland.


Dagen har spenderats i sköna Hulta. Där har vi i vanlig ordning blivit bjudna på lite lunch. Svärföräldrarna hade letat fram ett recept på tasteline som gick bra för 1-åringar att äta. Resultatet blev ris med kycklinggryta. Tummen upp tyckte Lukas, maten var mycket väl godkänd! Är så skönt att han äter allt vi erbjuder honom, han inte kräsmage inte. Och skönt är väl det!

När Lukas sov middag så passade jag och Martin på att åka på sparkarna som stod parkerade utanför huset. Tone följde med och sprang brevid i en väldig fart! Kul var det, och fort gick det i alla nedförsbackar. Jag trodde, att med den otur jag har kommer jag att flyga av sparken i den fasliga farten, men jag höll mig kvar! Vi var väl ute dryga timmen och när vi kom tillbaka hade vår lille pojke vaknat och busade med farmor och farfar.

Efter lite lek och fika bar vi oss iväg hemmåt för att laga lite mat. Köttförspaj med sallad stod på matlistan idag. Sen blev det ett bad för mig och Lukas och nu sover han sött i sin säng sedan en timme tillbaka. Hoppas verkligen att denna natt blir bättre än den som var. Han vaknar och är hur ledsen som helst och det är bara mammas famn som gäller.

Nu ska jag i vilket fall krypa ner i soffan och kika lite på tv för en gångs skull, sen blir det tidigt i säng för min del!
I morgon är det början på en ny vecka och då är det mycket som ska göras..

Bjuder på lite bilder som är från dagen som gått.











Hoppas att er helg varit bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0