Fika & vin


Dagen idag har varit bra. På morgonkvisten gick vi över till Emma.h på lite te och kaka. Även Bella, Emelie och Emma.e var där. Vi satt och fikade och hade det trevligt! Lukas kröp omkring på golvet och flörtade med alla. Busungen där!

Nu ska vi snart gå ner på stan med Emelie och Emma. Jag ska inhandla mig lite vin på bolaget och så ska jag hitta en present till min farmor Gun som fyller år idag, vi ska dit på kalas i morgon. Frågan är bara vad man handlar till en 69-årig dam? :) Det löser sig nog!

Ikväll ska jag hem till Jessica med Emma.e, vi ska dricka lite vin och cider och ha det trevligt hoppas jag! SKa i alla fall bli kul att göra något som jag inte brukar göra på fredagar. SKönt att bara vara Johanna en stund och inte bara Mamma.

Nej, nu ska vi traska över till grannen Emelie för här hemma är det allt för tråkigt!

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0