Gråa dagar..

Nu vill jag ha sommar och sol! Jag är otroligt trött på dessa kalla och mörka dagar. Dagarna är så gråa och trista! Jag har ingen ork till någonting, till att ta intiativ till att hitta på någon. Jag är trött på att vara den som ska höra av mig. Det finns ingen, ingen som vill vara med mig och Lukas. En fika hit eller dit kan ju vara trevligt, men jag vill ha mer, jag vill umgås och ha kul med någon. Men ingen vill.

Igår var jag med Martin och hans föräldrar i Norrköping. Martin hade sin ex-jobb framläggning i skolan och vi följde med och lyssnade. Jag kan inte säga att jag förstod mycket, men han var så duktig min älskling. Innan det så käkade vi på Angela´s med Marcus och Panni. Där har jag ätit ett par gånger nu med dem, och Martin desto fler. Igår var nog sista gången. Ibland saknar jag att bo i Norrköing, staden där är så mycket roligare än lilla Katrineholm. När vi flyttade hit var jag så glad och trodde att det skulle medföra att jag skulle umgås mer med folk, men livet i denna stad ser precis likadant ut. Förutom på helgerna då såklart när vi alltid umgås med Poyan och Malin, och oftast även Marcus och Elin. Det är i alla fall alltid otroligt trevligt!

I alla fall så var Lukas med Emelie under hela dagen igår, och det hade gått jättebra och det märktes verkligen på den lille herren för han var på strålande humör hela kvällen sen. Men oj så man kan sakna sin lille bebis (som inte längre är en bebis) när man är borta bara några timmar! Jag är en riktig hönsmamma! Tack för barnvaktningen Emelie, det var hur snällt som helst!

Idag har det inte hänt så mycket, precis som alltid. Var över en sväng till Emelie för lite fika. Sen har jag jobbat, jobbat och åter igen jobbat. Och busat en massa med Lukas såklart! :)
Ikväll ska jag sova tidigt, väldigt snart faktiskt!

Det här blev ett otroligt positivt inlägg känner jag. Ibland behöver man gnälla av sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0