Killbaciller!

Igår hade vi Poyan, Malin och lilla Linnéa här på middag. Jag gjorde en potatisgratäng och till det åt vi fläskfilé o rosépepparsås och lite vanlig grönsallad. Otroligt gott blev det om jag får säga det själv!

Lukas har alltid gillar Linnéa väligt mycket, vil alltid "kramas" och leka med henne. Hon därimot tycker att han är lite sådär småjobbig. Redan rädd för killbaciller må tro? :) Dom är i alla fall allt gulliga när dom ska slåss om allting. Lukas vill ju somsagt alltid vara med Linnéa, och gärna ha just den leksak som hon leker med.





Efter middagen fick Poyan för sig att han skulle göra chockladbollar. Sen blev det lite spel och skratt!
Lukas bjöd på sovmorgon idag till klocka 7.30 och det tackar vi för!

Ikväll blir det Robinsson hemma hos Marcus, Elin och lillplutten Isac. Lite mat på det och kvällen blir kanoners.

Nu ska jag fixa lite här hemma medan min lille pojke sussar sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0