Nerbäddad..


idag har jag och Lukas tagit en långpromenad med Emma.e. Lukas sov en stund i vagnen och det såg så skönt ut där han låg nedbäddad i sin åkpåse. Sen var han vaken och hade väldigt mycket att kika på, 3 hundar är ju faktiskt väldigt spännande! Efter promenaden gick vi hem till oss och käka lite lasagne.

Runt kl 6 kom min mor för att hälsa på och Lukas kröp direkt fram till henne vid dörren och sträckte upp armarna. Han är verkligen tokig i sin mormor, för sen dög varken jag eller Martin, bara mormor. Så himla kul att se!

Nu ikväll är jag hur trött som helst så jag ska bara traska ut med Tone i snökaoset och sen sova tror jag. Skulle ju vara skönt att vara riktigt utvilad i morgon, för en gångs skulll.. :)



Lägg märke till "muffen" på vagnens styre. En slags handvärmare, så mysig och varm!




Skönt och mysigt i vagnen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0