Ny bloggdesign snart!


Jag tycker att min bloggdesign är så grå och tråkigt och jag kan själv inte göra en egen som jag trivs med. Jag läser en tjejs blogg som kan göra jättefina bloggdesignar och nu ska hon göra en till mig! :) Ska bli spännade att se vad det blir för något. Kika in på henes blogg vet ja, crazyangel.blogg.se

Nu har lugnet lagt sig här hemma för en stund! Martin åkte och hämtade Linnéa på dagis förut, så hon och Lukas har lekt en massa här. Jag fixade lite i köket medan jag hörde båda två fnittra massor från ett annat rum och hittade då två små busungar i vår säng där buset var på högsta nivå! an kan inte annat än att skratta och vara med och busa. Goingar! Sen kom Poyan och Malin och vi käka lite pannkaka allihopa, gott såhär på torsdagskvällen.

Nu blir det snart sängen för Lukas och sen Robinsson på tv ikväll igen. Vilken kanondag detta har varit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0