Barn ska vara smutsiga!


Jag har i 2 dagars tid nu fått höra av min mamma och Martin att barn minsann ska vara smutisga, att det hör till barndomen. Jag som hatar smuts och kladd :) jag tror att ni kommer hålla med mig om att Lukas faktiiskt har varit en riktig liten lortgris under dessa dagar i Gränna om ni tar en titt på bilden här under.

Jag ska skriva mer om trippen till Gränna i morgon. Just nu är jag bara jättetrött och glad över att vara hemma :) jag älskar att åka i väg, men oj så skönt det är att komma hem sen igen.

Lukas sover sött, jag ska ta en dusch efter att ha varit ute i detta monsterväder hela dagen. Ibland önskar jag att vintern vore här, men jag vet att jag skulle gnälla om den var det. Tyst på mig om det med andra ord :)


-Smutsiga sommarfötter. Smutiga barn leker tydligen bäst!-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0