Lata dagar


Idag kan vara den lataste dagen på länge. Jag och Lukas gick upp omkring klockan 7, myste lite framför tv;n, byggde med lego och kollade på traktorer på youtube. runt klockan 10 tog vi en promenad i regnvädret till Coop. Efter lite våfflor till luch fick Lukas sova sin eftermiddagslur och jag gjorde detsamma framför tv;n. Verkligen hur skönt som helst att somna i soffan med tv;n på. Ibland är det skönt med lata dagar!

Martin är hur bakfull som helst efter gårdagens bravder med Poyan och Christoffer. Han och Poyan ranglade in här omkring halv 3 inatt, inte för att de väckte mig. Jag har så himla svårt att sova ensam, bara ligger och vrider och vänder på mig.

Just nu är Martin ute på LÅNGPROMENAD med Lukas i spöregnet. Han vill tro att han blir piggare av det, hoppas kan man ju. När de kommer hem funderar jag på att ta en joggingrunda för att piggna till.

I morgon bör det av till Uppsala, vi ska hälsa på Martins syster med familj. Efter det åker vi vägen förbi vår blivande katt för lite mys med henne. Ska bli kul att se henne, sist vi träffade henne var hon vbara 2 veckor.


Stor och liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0