Sommarmys


Igår kväll träffades jag och Emma.e för att käka pizza på stadsparken, till det blev det en cider. Så tvevlig och mysigt att kunna sitta ute med en god vän såhär på sommaren. Sen vandrade vi vidare hem till min balkgon för prat och en baccardi. Även Martin gjorde oss sällskap.

I morgon bär det av mot minisemester nummer 2. Denna gång åker vi til Gränna med min Mamma och c/o. Ska bli väldigt trevligt att spendera ett par dagar där. Har många minnen därifrån sen barnsben. Men först ska vi ha lite skoj ikväll. Bilen ska gå till Poyan, Malin och Linnéa för lite bad i poolen och utemat.

Nu ska jag jobba lite innan lillemannen vaknar, då bär det av mot affären.



Gör som mig och Poqita. Var vita idag :) (bild från igår kväll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0