Våga


På kvällen har det blivit lite vattenlek i Mysebo hos Marcus, Elin och Isac. Jag var feg till en början och visste inte om jag skulle våga mig ut med ringen efter mototbåten. När alla hade åkt sina varv kändes det dumt att jag skulle vara den som inte åkte. Behöver jag skriva att det var sjukt kul? :) Detta måste göras om, helt klart.

Lukas roade sig bra på stranden med sina bästaste kompisar Linnéa och Isac. Så kul att även Isac börjar växa till sig nu och bli stora pojken så att även han får en plats i "gänget". Nu är vi hemma, ska äta lite framför tv;n sen blir det sängen tidigare än de senaste kvällarna!

I morgon bör det av mot Hulta, Martins syster med familj är där. Kan gissa på att det blir lite bad i sjön också. På kvällen nalkas det filmkväll hos familjen Sandell.




Så kul att se dessa småttingar leka, bråka och tycka om varandra.
(bilden är inte tagen idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0