Viktproblem


Till hösten har jag och Martin beslutat oss för att bli mer hälsosamma. Både han och jag, mestadels jag har lagt på mig massor i vikt. Jag har aldrig varit pinnsmal men nu är jag fetare än någonsin! Detta är självklart något som sänker självkänslan ganska mycket, vilket är otroligt jobbigt.

Jag har försökt hundratals gånger med att få min vikt att minska. Detta genom att sluta äta en massa skräp, för det är det som är felet med mig. Jag älskar snacks och fikabröd på tok för mycket. För att det ska fungera denna gång kommer vi att ha som en slags "tävling" mot varandra. Vi kommer mäta mage, lår, armar osv. Och så ska vi inhandla en våg. Sen kör vi. Den so klarar sitt mål till utsatt tid belönas. Med vad tänker jag inte säga nu :)

Jag är i alla fall taggad! Jag vil inte vara en fetknopp längre!


Tjockis, men inte lika illa som nu!

Kommentarer
Postat av: Jessi

du är väl för guds skull ingen tjockis!

2010-07-09 @ 09:41:20
URL: http://jelindfors.blogg.se/
Postat av: Jessi

fast det är ju bra att du känner att du vill ta tag i det innan det går överstyr! jag skulle fasiken behöva joina er.. dags att få lite kontroll! =p

2010-07-09 @ 09:45:09
URL: http://jelindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0