2 månader av saknad


Idag är det exakt 2 månader sedan vi tog det tunga beslutet att avsulta Ilysses lidande. 2 månader och 4 dagar sedan Jeenge vandrade till katthimlen. Det slår mig varje dag att jag saknar de så otroligt mycket. Att vi har lilla Poqita här hemma som fyller våra hjärtan av kärlek och skratt hjälper bara en gnutta. Hon är för mig en annan katt, och kommer aldrig att ersätta Ilysse och Jeenge. Jag hade betalt mycket pengar för att få mina vackra pälsbollar tillbaka.

Över dem växer det nu hägg och blomm, och där ska de ligga i all evighet. Jag kommer alltid, varje dag att minnas mina hjärtekatter, jag ska aldrig glömma mina hjärtans katter.



En stor katt i ett stort påskägg. Jeenge 20 dagar innan han dog..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0