Desperata hemmafruar


Idag känns inte livet på topp. Känner mig allmänt ur och seg. Har varit så mycket på den senaste tiden känns det som, jag tror att jag har tryckt bort det lite och att allt kommer på en gång nu. Ledsen, trött och allmänt sur känner jag mig. Huvudet dånar mest hela tiden, och eftersom att Lukas är på urkasst humör efter dagis är ljudnivån här hemma ganska hög, inte så värst skönt när man har huvudvärk konstant. Nej, idag är en sådan där dag då livet känns meningslöst. Och det finns ingen jag kan prata med heller känns det som, känner mig bara dum och fånig när jag väl försöker..

Var meningen att jag och Emelie skulle ha gått till Harrys ikväll för en matbit och lite öl, men jag orkar bara inte. Jag vill bara dra täcket över huvudet. Och det är precis vad jag ska göra nu. Köpte idag för en billig slant "Desperate housewives" säsong 1 som jag ska titta på under kvällen. Har alltid velat följa serien, så idag slog jag till.





Hoppas att Ni i alla fall känner er på topp! :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Usch det där känner jag igen, är också ovanligt nere nuförtiden... Jättekonstigt för man borde ju bli gladare när sommaren är här :-)



DH är en toppenserie, fast bäst är de senaste säsongerna tycker jag!



Kram

2010-06-10 @ 21:17:22
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Emelie

Men Johanna min bästa vän, du kan alltid prata med mig.. Jag hoppas att du vet de, vad annars har man vänner till? <3

2010-06-11 @ 08:25:02
URL: http://emeliesophieperbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0