Ensamma hemma


Idag har jag och Lukas varit hemma utan pappa Martin. Han är och roar sig i Stockholm med jobbet. Vi har såklart klarat oss bra endå :) vi har mer eller mindre haft en heldag med vår favorit Emelie. jag är så lyckligt lottad som är vän med henne. Hon är inte bara en vän, hon är även helt fantastisk med Lukas. Det är inte alla som har lätt för andras barn, men det tror jag minsann hon har. En sådan vän är en sann vän. Har också träffat Emma.e idag, och Jesscia. Alltid lika trevligt, något som händer sällan nu för tidem-

Har även äntligen hämtat ut lars Winnerbäck biljetterna. Den 8 Juli bär det av till Linköping för lite Lasse. Helt underbart! Är det något som kan få en på gott humör så är det hans låtar. Tro det eller ej :) Jag och Emma.e kommer ha kanonkul!

Nu ska jag vika lite tvätt sen ska jag faktiskt sova skapligt idag. Gyn står på schemat i morgon, sen jobb. På eftermiddagen hoppas jag på lite bak med min mamma.


Min prins!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kan inte bli annat än glad när jag läser vad du skriver Johanna.. Tack för att ni finns..:)

2010-06-02 @ 09:28:36
URL: http://emeliesophieperbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0