Härliga sommarkvällar


Idag har man fått lite smak på vad sommaren kan ge. Nämligen lite sol!

På eftermiddagen tog vi vårat pick och pack och åkte till hallandsgatan till Lukas älskade "momooo". Med oss tog vi Fia och hennes två hundar. Efter en massa bus och skratt blev det grillat och till det en cider. Sommaren är väl för härlig. Lukas var nakenfis och lekte med det roliga vattnet, men allra roligast är nog att ta med mamma/pappa upp till Alexanders rum för att kolla in alla hans roliga leksaker.

Lukas sover som en stock sedan klockan 7. Nu ska jag snart göra detsamma för i morgon väntar, förhopningsvis en solig och fin dag på kolmården tillsammans med mina pojkar. Jag gissar på att Lukas kommer störtälska alla djur som finns där. Hans lilla pekfinger kommer peka för fullt kan jag tro.

Godnatt på er!


Vattenlek tillhör sommaren.

Kommentarer
Postat av: Linnea - Mamma till Freja

Sv: Jag hoppas verkligen att Freja (och jag också för den delen) klarar av att börja på dagis när hon är 15 månader. Men jag tror att det kommer gå bra. Bara 2 månader kvar nu =P

2010-06-21 @ 21:06:17
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0