Tjock päls?


Jotack! Om det finns någon därute som vill ha en vinterpäls i vinter kan ni ju vända er till mig :)
Jag var hemma hos min farfar igår och trimmade Tone. Och ja jag säger då det, pälsen tog aldrig slut. Jag glömmer bort för varje år som går hur mycket päls det faktiskt är. Jag kan nog bli hundtrimare så många timmar som jag lagt ner på trimmning :)

Och påtal om hår så är det ju Fredag i morgon, då får vi äntligen hämta vår lilla hårboll som ska flytta in till oss. Nu är det slut på hårfritt här hemma, och jag älskar det! Jag ska aldrig mer klaga på att det är hårigt här hemma! JAG ÄLSKAR HÅRIGA SOFFOR numera :) bara jag får ha katt!

Hoppas att ni får en underbar dag i solen!


En nästan ny trimmad Tone 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0