Upprepande missfall


"När en kvinna har haft tre eller fler missfall efter varandra talar man om habituell abort eller upprepade missfall. Detta förekommer hos 0,5 - 1 procent av alla kvinnor som blir gravida"

Hoppas verkligen att vi ska slippa detta. Blir vi gravida igen efter detta missfall hoppas jag med hela mitt hjärta att det tar sig. Annars vet jag inte om jag orkar försöka igen faktiskt. Jag kan inte fatta varför jag fått 2 missfall efter varandra, jag menar HUR MYCKET OTUR kan man ha då?


(Bild lånad av google.se)



Jag tycker det är trist och orättvist. Hur kan vissa människor röka, dricka alkohol och misssköta sig men ändå få friska barn efter 9 månader?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0