Ännu en helg avklarad


har sagt det förut och säger det igen, tiden går så fort. Snart har vi sommar och sol. Idag är det vårväder ute, trots den vita snön som ligger på marken. Luften är annorlunda, det är vårluft. Jag blir så glad och lycklig!

Helgen som gått har varit jättebra som de flesta andra helger. Natten hos min mor var mindre kul då min lilla pojke ville göra morgon redan klockan 4 på natten. Då är man som förälder inte så pigg och glad. Gissar på att det var nästäppan och att vi sov där som gjorde att han ville gå upp så tidigt. Vi tog i stället en lång tupplur på förmiddagen i över 2 timmar. Det var skönt och välbehövligt!

Senare på eftermiddagen var jag på statt på "Modell för en dag". Man blev sminkad och fotograferad där. Kläder och hårfix fick man själv ordna. Det var en kul grej att testa på, men sminkningen som jag fick där var jag inte alls nöjd med, och därför tycker jag inte att korten var något att ha. Trist!

Sen har helgen rullat på som den brukar göra. Poyan och Malin på lördagen och sen Hulta på söndagen.

Idag har Lukas varit på dagis själv i 2½ timme. När vi kom dit tyckte fröken att det var bäst att vi kom med in ett tag eftersom att han inte varit där på två dagar nu. Me han struntade i oss precis som vi hade trott så vi kunde gå direkt. Lilla pojken, så duktig!
Vi for vidare för att kika på lite bilar som vi är intresserade av. En saab och en opel. Det blev lite provköring, och opeln kändes jättebra. Så vem vet, den kanske blir vår inom kort. Nu är det bara körkortet som fattas för mig. Jäkla transportstyrelen!!! Jag vill ha mitt körkortstillstånd!
Har även hunnit med en kaffe och lite fika med Emelie, och vad ska jag säga, vilken vän :)

Nu ska jag jobba lite till sen gå hem runt 3 så Martin kan åka med Poyan till sthlm och hämta en bil.
Ikväll blir det tvmys med tjejerna i vanlig ordning.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh vad glad jag blir Johanna.:) Är såå glad att jag har dig som vän.

2010-03-08 @ 14:39:01
URL: http://emeliesophieperbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0