Besviken!


Ikväll har vi äntligen varit och kollat på radhuset som vi varit intresserade utav. Om man tittar på bilderna, som vi gjort så är det väldigt fräscht och fint. Vi åkte dit, jag var helt till mig och kunde knappt bärga mig för att få komma in och ha den där rundvandringen. Vi hinner bara komma in så blir jag besviken! Det var inte alls så stort som jag trodde, ganska trångt faktiskt. Sen var det en massa småsaker som inte alls var bra. Lukas charmade såklart mäklarna med att springa omkring och leka tittut. Så tyvärr åkte vi därifån besvikna. Jag som verkligen hade hoppats! Men förhoppningsvis kommer det fler intressanta hus.

Annars har Lukas varit på dagis idag. Och det hade gått så bra så! Bara jag som är larvig som ni kan se i föregående inlägg. Ena dagisfröken sa i dag att alla småbarn borde vara som han, att han är så snäll och lätt att ha att göra med. Och igår sa en annan dagisfröken att han får en stor guldstjärna i pannan :) antingen stämmer det, eller så säger dem så till alla föräldrar! När jag kom för att hämta honom sov han fortfarande, jag smög in och väckte honom och fick då jordens bamsekram.

I morgon ska Lukas mormor och morbror hämta honom på dagis. Kan tänka mig att han kommer bli överlycklig att se dem. Själv ska jag till frisören och äntligen snygga till håret! Klippning och färgning! Hoppas på stor förändring.

Ikväll är det Greys Anatomy, äntligen!



En allvarlig Lukas i maj förra året. Med andra ord 5 månader.
-vilken liiiten mun han kan få- :)

Kommentarer
Postat av: Mammamu

Tråkigt med huset gumman...men det kommer fler o till sist hittar ni det ni söker:) Vi kollade på massor med hus innan vi hittade det "rätta".



Ska bli så kul o hämta lillemannen på dagis idag<3

2010-03-18 @ 10:38:04
Postat av: emma.e

tråkigt att de inte var bra, men plötsligt en vacker dag kommer ni nog hitta drömhuset =) Håller tummarna för er! =)

2010-03-18 @ 23:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0