Bilägare till en...


. Opel vectra kombi blev vi idag! Känns skönt att slippa skutta omkring i Golfen framöver. Opeln är från 2008 så känns betydligt säkrare att fara omkring i den med Lukas där bak. Den kanske inte är den snyggaste bilen som finns, det ser lite gubbig ut enligt mig, men är såklart 100 gånger syggare än golfen som vi för övrigt ska sälja idag. Hejdå golfen!

Idag har jag lunchat med min älskling på stan. Jag drog med honom till sultans för lite tacopaj. Han gillade det, men kaffe latten därimot var ingen hit tycker jag. Jag har blivit helt såld på det och skulle nog kunns hinka i mig ett par liter varje dag :) tänka sig att jag skulle bli ett kaffefreak!

Sitter på kontoret och jobbar slutspurten på dagen, har kundtjänst just nu men telefonen är för en gångs skull ganska tyst just nu. Peppar peppar! Ska snart ta på mig min tjocka, allt för varma vinterjacka och traska iväg till dagis för att hämta upp vår lilla dagispojke. Han ville ogärna släppa taget om mig i morse men han gick tillslut med på att gå med dagisfröken utan ett pip. Nu saknar jag honom och inser att det är såhär det kommer se ut nu framöver, man kommer helt plötligt inte längre att vara med honom av dagarnas alla timmar.

Ikväll är det lite "utbildning" på näringslivscentrum i 2 timmar som jag ska på. Där ska det pratas lite om hur man sköter redovinsingar i företag. Spännande och intressant. Jag vill lära mig allt jag bara kan!

Nej vet ni vad, nu ska jag ringa och skälla på transportsstyrelsen!! är man har en fräsch bil vill man ju faktiskt ha körkort!



Lukas har en knäpp Mamma ibland! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ojdå vilken smal tjej vi har här då..:)

2010-03-15 @ 15:07:50
URL: http://emeliesophieperbrink.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja man blir smal av att amma! ;) Sen går det bara utför.. Eller kan det vara allt fikabröd??

2010-03-15 @ 20:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0