Ny vecka!


Helgen har gått otroligt fort, fortare än vad den brukar!

I lördags var var vi för trötta för att laga mat så det blev Mc donalds. Jag åt tre tuggor sen gick det inte mer. Inte kul att vara lite sådär småbakis inte. Sen åkte vi i alla fall bort till BusBjörnen som hade öppning. Jättefint verkligen! Vi köpte två stycken bodys och en snutte till Lukas. Tror jag ska dit i dag igen och inhandla lite påskägg!

Sen tog vi bilen mot Österåker för att åka och hälsa på Ulla. Lukas var på sitt bästa humör och var hur go som helst. Vi fikade och pratade lite gamla minnen. Sen gick vi ut och tittade på alla deras hästar. Lukas tyckte att dem var lite småläsiga, stora och håriga :) men han ville i alla fall sitta på den lilla shettisen. Det var skoj tyckte han!
Ja, sen blev det ett besök hos Poyan och Malin i vanlig ordning. Där bjöds det på tacolasagne, hur gott som helst!! Malin är duktig på mat! sen kollade vi på en sjuk film!

I Söndags åkte vi ut till Hulta vid lunch. Åt, åt och åt gjorde vi där :) och tittade på några hus som svärfar hade hittat på nätet. Så ikväll blir det husvisning! På norr faktiskt. Skulle ju vara bra så att Lukas får gå kvar på sitt dagis! Efter hultabesöket åkte vi till mor en sväng. Även där åt vi, och Martin hjälpte Henric att lägga golv.

Igår kväll var ju hur trött som helst, somnade innan 9 tror jag. Helgen tog hårt på mig! Jag börjar väl bli gammal!

Idag ville inte riktigt Lukas lämna vid lämning på dagis. Han grät så att han tappade andan och ville bara komma till mig. Men jag fick ju bara gå, usch det var jobbigt. Ska ringa dit nu och se så att allt är bra. Tror nämligen att han börjar bli sjuk igen stackarn.

Nu ska jag jobba!




Snygg body köpt från BusBjörnen.se!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0