Fredagsäventyr?


Så var helgen på besök åter igen. Vad som händer ikväll är ännu oklart! Jag skulle väldigt vilja hitta på något kul, kanske dricka lite vin eller sådär. Allt hänger på min kära vän Emelie! Jag vet förhoppningsvis inom någon timma hur kvällen kommer att se ut.

Just nu jobbar jag, hemma för tillfället men ska alldeles strax traska ner till kontoret och packa lite paket och sen skicka dem.

Igår var jag hos frisören i 2½ timme. Hon blekte slingor och la i lite mörkt i botten. Jag kan inte säga att det blev som jag hade tänkt mig, men nöjd blev jag ändå. Känns skönt att ha förnyat sig en smula! 

Ja, det var det roliga! Jag känner att mina inlägg inte har någon direkt mening. Vet egentligen inte varför jag skriver om jag ska vara ärlig.. Är bara kul!

Nu ska jag traska iväg...

Kanske kommer ett roligare inlägg senare, vem vet!



Tuffingen med solbrillorna på i Thailand!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0