Kan själv!


Lukas har verkligen börjat komma in i åldern "Kan själv" det är på både gott och ont. Idag, efter middagen satt vi Lukas i vagnen och traskade ner till BusBjörnen för att inhandla en pressent + lite påskägg som är väldigt billigt där. När vi sen skulle gå hem kom ju Lukas på att han kan ju faktiskt gå själv nu. Så varför sitta i en vagn och ha tråkigt för? Sagt och gjort, han gick mer eller mindre hela vägen hem från stan :) han nästan sprang av glädje, och alla, nästan alla vände sig om och tittade på honom med ett leende. Sötunge där! Nu sover han gott och jag passar på att blogga lite.

Lukas har i vanlig ordning varit på dagis idag och det hade gått så bra så. Både jag och Martin gick för att hämta honom idag. Innan det så åt jag en kycklingsallad på sultans med tjejerna. Har även idag inhandlat ett par ursnygg Addidas skor till Lukas. Som ni förstår så var han hur söt som helst i dem! (Ni ska få se bild någon dag)

Nu ska jag titta på "Halv åtta hos mig" Emelies fel att jag börjat titta på det tantprogramet ;)





Förresten!! Jag är sur ikväll, det är inte Grey´s Anatomy!!!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Känner igen det där :)Lukas börjar upptäcka en ny värld :) Julia är ofta helt omöjlig, stannar hela tiden och går åt ett annat håll. Blandning av "kan själv" och "jag gör som jag vill" jag hör inte och jag ser inte :)

2010-04-01 @ 08:06:02
URL: http://mslm.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha Mia, stämmer så bra det du skriver :)

2010-04-01 @ 08:45:57
URL: http://johannanmokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0