Kärleksfull!


Nu har jag äntligen börjat piggna till efter dagens alla kräkningar. Kan inte säga annat än att det är skönt! Hoppas verkligen att Martin och Lukas ska klara sig i från det, vore inte kul med en 1-åring som är magsjuk = kräk överallt!

Slutpratat om det!

Lukas har precis lagt sig efer ett långt skönt skumbad, sen hade vi lite mys i soffan också. Han var på sådant där extra mysigt humör ikväll och klappade omsorgsfullt på sin sjuka mamma, och inte tala om alla härliga kramar som han gladerligen delade av sig med. Då blir man som mamma alldelses varm i hjärtat.

Martin ska spendera kvällen framför datorn och jag gör honom sällskap i vardagsrummet fast i soffan. Har laddat ner en gammal Wallander film som jag ska fördriva tiden med. I morgon är det dagis 7.45 som gäller. Hoppas att han kommer att ha lika kul på dagis som han haft alla andra dagar han varit där!

Bjuder på en bild från ikväll på min lilla sockertopp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0