Kran!

Ni är dåliga på att kommentera! Ta åt Er!

Så, nog med skäll! Jag sitter på kontoret, har en sådan där "fikarast" igen. Har nyss kommit hit efter att ha skickat lite beställningar. Sen skulle jag köpa lite blommor upp hit också, men hittar inga bra. Vill ju ha det lite trevligt här så att man trivs.. Snart kommer Emelie också hoppas jag! Var lite prat om lunch på staden?? Det låter mycket bra tycker jag.

Dagens tips: Sminka er inte om ni är förkylda!! Det rinner både under nästan och ögonen. Känner mig riktigt fin idag *ironi*

Ja, precis! Lukas har smittat BÅDA sina föräldrar! Det är tacken det ;)



"He he, ni kan gott vara sjuka Mamma & Pappa " - Ungefär så tänker lillemannen tror jag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

kommer snart min vän.. Klart de blir mat på staden min mage skriker av hunger..:P

2010-03-29 @ 11:36:05
URL: http://emeliesophieperbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0