Magsjukan som härjar?


Tidigt i morse vaknade jag och mådde gorilla. Gick upp och spydde, en halvtimme senare vaknar Lukas. Bara att dra sig upp och vara mamma trots illamåendet. Tur att vi har en snäll son som kan roa sig själv på morgonen. Han lekte med alla sina leksaker medan jag låg helt utslagen i soffan. Vid halv 9 stod jag inte ut längre och väckte Martin som fick ta över. Sen har jag legat helt groggy i sängen tills nu. Martin och Lukas åkte ut till Hulta i försök att komma bort från bacillerna, hoppas att det hjälper!

Nu ska jag lägga mig i soffan och titta på den andra delen av Camilla Läckberg som jag inte hann avsluta igår. "Olycksfågeln" heter filmen. En film i min smak! Attans att jag har tittat på alla filmer efter hennes böcker nu. Ska i alla fall försöka kurera mig så att jag kan jobba i morgon. I morgon börjar ju verkligenheten!

Hoppas att ni är friska och krya!

Här kommer lite blandade bilder på min plupp..



Liten tuffing i mars förra året.



Busunge i april förra året.



Mini-Lukas midsommar förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0